♥ جملات زیبا وعاشقانه ♥ جملات حکیمانه ♥ جملات دلتنگی ♥ اشعارزیبا♥

(سـخـنان زیـبا و پــــــــندآمـــــــــــــــیز )

♥ جملات زیبا وعاشقانه ♥ جملات حکیمانه ♥ جملات دلتنگی ♥ اشعارزیبا♥

(سـخـنان زیـبا و پــــــــندآمـــــــــــــــیز )

"توصیه هایی به آقایان"

آقای عزیز!
۱) به همسرت بگو : دوستت دارم!
۲) واژه « دوست داشتن » را فقط برای او هزینه کن .
۳) همسر تو کریستاله ! مواظب باش او را نشکنی
۴)کاری کن که به تو ایمان بیاره ؛
۵)تو باید تکیه گاه خوبی براش باشی
۶) از عشقت برای او هزینه کن ، نه فقط از ثروتت ؛
۷)زیبایی همسرت را ستایش کن ؛
۸)کارهایی که از توانش بیرونه , به او واگذار نکن
9) او گل خوشبوی بهاری است ، پژمرده اش نکن ؛
۱۰) انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشه ؛
۱۱) با بحث و جدل او را خسته نکن ؛
۱۲) نسبت به همسرت همیشه وفادار باش
۱۳) اقتدار و صلابت را جایگزین خشونت کن
۱۴) همدردی و همدلی او را آرام می کنه؛
۱۵) قبل از انتقاد ازش تعریف کن ؛
۱۶) سربسرش نگذار
۱۷)اگه به او احترام بذاری , به زندگی امیدوار می شه
۱۸) اگه آزارش بِدی , از تو متنفر می شه؛
۱۹) از دست پختش تعریف کن ؛
۲۰) نیش او نوشه ، ناراحت نشو ؛
۲۱) دل او را نشکن ؛
۲۲) مسخره اش نکن ؛
۲۳)حسادت او را با تحقیر برنیانگیز ؛
۲۴) انگشتان ظریف و صدای نازکش می گویند:"با من ستیز مکن"
۲۵)هروقت بهت شک کرد،باصداقت و مهربانی مطمئنش کن ؛
۲۶ ) اگه گفت : تو منو دوست نداری،بگو « به اندازه دنیا دوستت دارم »؛
۲۷) اگه گفت : تو منو دوست نداری ؛ من بدبختم که با تو ازدواج کردم ! بلافاصله به او بگو : عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم ؛
۲۸) اگه گفت : دلم گرفته تو این خونه ؛ بگو : در اولین فرصت روی دوشم سوارت می کنم تو آسمونا می گردونمت ؛
۲۹)اگه گفت:توخیلی بدی!بگو:عوضش توخیلی خوبی ؛
۳۰) اگه ناز کرد ! نازشو به قیمت گرون بخر ؛
۳۱) اگه گریه کرد ، خیلی دسپاچه نشو فقط نوازشش کن ؛
۳۲) اگه گفت : از دست بچه ها خسته شدم بگو : بهت حق می دم ! تو خیلی صبوری ازت متشکرم ؛
۳۳) اگه اخم کرد ؛ بهش بگو : اخم نکن , زشت می شی ؛
۳۴) اگه باهات قهر کرد ! بگو : قهرت هم مثل مهرت قشنگه ؛
۳۵) اگه از مادر و خواهرت شکایت کرد ، فقط شنونده خوبی باش ؛
۳۶) اگه گفت : من خواستگارای زیادی داشتم ؛ با لبخند بگو : پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم ؛که تو رو به چنگ آوردم
۳۷) اگه گفت : تو زشتی ؛ بگو عوضش تو خوشگلی ؛
۳۸) اگه بازم گفت : زشتی ؛ بهش بگو : زیبایی مرد در عقل اونه ؛
۳۹) اگه گفت : طلاق می خوام ؛ حتما به مشاور مراجعه کن ؛
۴۰) دلآرامی که داری دل در او بند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.