♥ جملات زیبا وعاشقانه ♥ جملات حکیمانه ♥ جملات دلتنگی ♥ اشعارزیبا♥

(سـخـنان زیـبا و پــــــــندآمـــــــــــــــیز )

♥ جملات زیبا وعاشقانه ♥ جملات حکیمانه ♥ جملات دلتنگی ♥ اشعارزیبا♥

(سـخـنان زیـبا و پــــــــندآمـــــــــــــــیز )

گفتم: قضاوت نکن! بد گویی نکن! بی‌انصاف نباش! من شاید حوصله‌ و زمانی برای اعتراض نداشته‌باشم، سکوت کنم، اهمیتی ندهم و کار خودم را بکنم و حال دلم بی‌توجه به تو و حرف‌ها و رفتارهای تو خوب باشد؛ ولی دنیا می‌چرخد و می‌چرخد و تو را در همان شرایط و این‌بار مقابل کسی قرار می‌دهد که سرش برای جنگیدن و انتقام گرفتن درد می‌کند و حساب خودش و من و هزارتای دیگر را از تو پس می‌گیرد. واقعا خوشحال نمی‌شوم که ضربه خواهی‌خورد، اما کار دنیاست. تو باید دقت کنی چه کنشی به سمت کائنات می‌فرستی، چون واکنشی چندین برابر شبیه به همان دریافت خواهی‌کرد. به‌خاطر خودت می‌گویم، کاری به کار من و کاری به کار دیگران نداشته‌باش. زمانت را برای خودت نگه‌دار و زندگی‌ات را بکن.

نرگس صرافیان طوفان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.