♥ جملات زیبا وعاشقانه ♥ جملات حکیمانه ♥ جملات دلتنگی ♥ اشعارزیبا♥

(سـخـنان زیـبا و پــــــــندآمـــــــــــــــیز )

♥ جملات زیبا وعاشقانه ♥ جملات حکیمانه ♥ جملات دلتنگی ♥ اشعارزیبا♥

(سـخـنان زیـبا و پــــــــندآمـــــــــــــــیز )

دلی بی قرار تو

من هستم و دوباره دلی بی قرار تو


 این کوچه های خسته ی چشم انتظار تو


 منظومه ی بلند غزل های ناز من!


 خورشید هم ستاره شود در مدار تو


 زیبا ترین تغزل بارانی منی


 می بالد عاشقانه غزل در بهار تو


 عطری نجیب می وزد از واژه های من


 هرگز نبوده این همه شعرم دچار تو


 بخشیدم عاشقانه دلم را به چشمهات


 باشد که بی بهانه شود در کنار تو


 جایی که عشق نیز دچار تو می شود


 از من عجیب نیست شوم بی قرار تو






 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 20:51

سلام خوبید.
نه بابا کجا درست شد .اطلاعات 83تا 84 کلا پاک شده عکسها ی مطالب ما قبل سالهای 83هم حذفیده .شاید من هم بیام بلاک اسگای .....بلاگفا دیگه حال نمیده .سرگردان شدیم .ولی کار خوبو تو کرده .دیگه اعتباری به بلاگفانیست
راستی امروز چند بار زنگیدم جواب ندادی نگرانت شدم .بازهم سرمیزنم

سلام
شرمنده خوابیده بودم
چشم حتما می زنگم::

نیلوفر پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 07:38 http://niloofar787.mihanblog.com/

سلام سلام خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم موفق باشین
96518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.